یکشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۸

لیست سریالهای آمریکایی و اروپایی با زیرنویس فارسی







سریال آمریکایی ۲۴ : سریالی بسیار جذاب و مهیج در ۷ فصل با زیرنویس فارسی که فصل اول و دوم و چهارم و پنجم و ششم هر کدام شامل ۶ دی وی دی و فصل سوم و فصل هفتم هرکدام شامل ۸ دی وی دی میباشد . با فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در اداره ی CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه ای خیالی از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد. هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود . برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکسهای این سریال به وبلاگ تی بگ مراجعه فرمایید .



--------------------------------------------------------------------------------






سریال آمریکایی گمشدگان ( Lost ) : پربیننده ترین سریال جهان ! در ۵ فصل با زیرنویس فارسی از ع ف جاوید منو زیبا و کیفیت اچ دی و صدای دالبی که فصلهای ۱ و ۲ و ۳ و ۵ هرکدام شامل ۶ دی وی دی و فصل چهارم شامل ۴ دی وی دی می باشد . با فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . داستان Lost دربارۀ عده ای از سرنشینان یه هواپیماس که در مسیر سیدنی به لوس آنجلس دچار سانحه می شه و سقوط می کنه. کسانی که زنده مونده ان منتظر کمک هستن اما بعد از گذشت چندین روز هیچ خبری نمی شه و ناچار می شن یه جوری از پس زندگی در یک جزیرۀ متروک بر بیان... اما ظاهرا جزیره متروک نیست و "دیگران" هم در این جزیره زندگی می کنن... شب ها صداهای وحشتناکی شنیده می شه و روزها اتفاقات عجیبی میفته.
.... اما این فقط شروع ماجرا بود ....
برای اکثر ما
دیدن یک قسمت از سریال گمشدگان مساوی بوده است با
"هفته ها بی خوابی"

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سریال به وبلاگ تی بگ مراجعه فرمایید .



--------------------------------------------------------------------------------



سریال آمریکایی فرار از زندان ( Prison Break ) : سریالی بی نظیر در ۴ فصل که فصل اول شامل ۶ دی وی دی و فصل دوم شامل ۷ دی وی دی و فصل سوم شامل ۴ دی وی دی و فصل چهارم شامل ۸ دی وی دی میباشد . با فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . به کسانی که سریال رو ندیدن توصیه می کنم حتما این سریال رو نگاه کنند! چون از همون چیزایی که نبینید نصف که هیچی، تمام عمرتون بر فناست!!

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در مورد دو برادر است که یکی از آنها برای قتلی که انجام نداده به اعدام محکوم شده و برادرش خود را به زندان می‌اندازد تا با استفاده از نقشه‌ای بسیار حرفه‌ای او را از حکم اعدام فراری دهد. برادر قاتل اسکافیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ای است. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکسهای این سریال به وبلاگ تی بگ مراجعه فرمایید .



--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی قهرمانان ( Heroes ) : پربیننده ترین و یکی از جذابترین سریالهای جهان،در ژانر هیجانی و تخیلی . در دو فصل با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . فصل اول شامل ۸ دی وی دی و فصل دوم شامل ۴ دی وی دی . قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . بی شک دوستانی هستند که این سریال رو مشاهده کردند یا در حال تماشای اون هستند این حرف من را تصدیق می کنند که یکی از بهترین سریال حال حاضر تلوزیون های جهان این سریال می باشد، به طوری که فصل اول این سریال در سایت IMDB به پرطرفدارترین و زیباترین سریال مبدل شده!!! داستان از اونجایی شروع می شه که کسانی که فکر می کردند مثل مردم عادی هستند، به نیروهای دورن خودشون پی می برند و متوجه مشند که یکجورایی خارق العاده هستند و ماجراهایی که بعدش برای نجات جهان انجام می دهند، که باید ببینید و لذت ببرید. این سریال از چندین بازیگر کلیدی برای کار خودش بهره برده که هر کدوم از اونا نیروی خاصی دارند و کارهای خاصی می تونند انجام بدند.




--------------------------------------------------------------------------------






سریال آمریکایی کدبانوهای بیچاره یا زنان سرسخت ( Desperate Housewives ) : سریالی جذاب و کمدی در پنج فصل با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر . فصل اول و سوم و پنجم هرکدام ۶ دی وی دی و فصل دوم و چهارم هر کدام ۵ دی وی دی با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . سریال درباره زنانیست که در یک محله زندگی می کنند و هر کدام در زندگی خود دارای اسرار و راز هایی هستند . این سریال روابط این خانم ها با یکدیگر و همچنین با افراد دیگر و قرار هایشان با مردها وزندگی خصوصی آنها را بررسی میکند . این سریال از سال 2004 شروع شده و دارای محبوبیت زیادی در بین مردم امریکاست و جوایز زیادی را نصیب خود کرده است .



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی دوستان ( Friends ) : سریال دوستان یک مجموعه کمدی در مورد گروهی از شش دوست است که در منطقه منهتن شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این مجموعه توسط دیوید کرین و مارتا کافمن از سال 1994 تا سال 2004 ساخته شده‌است. این سریال متمرکز بر زندگی سه مرد و سه زن بیست و چند ساله (که در روند سریال به سی و چند سالگی میرسند) است که ساکن محله گرین ویچ هستند. این سریال یکی از محبوبترین مجموعه‌های کمدی روزمره در تاریخ تلویزیون آمریکا است که دهها میلیون طرفدار در سراسر جهان بدست آورده‌است. سریال دوستان در تلویزیونهای بیش از یکصد کشور جهان نمایش داده شده‌است و روزبروز به شمار طرفداران آن افزوده می‌شود . این سریال دیدنی در سه فصل ُ هر فصل ۶ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرخانگی و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان تقدیم به علاقه مندان .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی گروه برادران ( Band Of Brothers ) : اين سريال ماجراي گروهاني از نيروهاي چترباز آمريکايي رو از دوران آموزش در آمريکا و انگليس تا پايان جنگ‌ جهاني دوم در آلمان تعقيب مي‌کند. ماجرا کاملا بر اساس واقعيت است و به نحوي که در انتهاي هر قسمت کهنه سربازهايي که در سريال دوران جواني آنها رو مي‌بينيم، هر کدام چند جمله‌اي مرتبط با مضمون سریال توضيح مي‌دهند. در 6 دی وی دی با زیرنویس فارسی همراه با پشت صحنه و مصاحبه با بازیگران . با فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر با قیمت 6000 تومان . خلاصه داستان : این سریال داستان پانصد و ششمین گردان از صد و یکمین لشکر هوابرد است و فیلم با نمایش کاراموزیهای های اولیه در سال 1924 در اواخر جنگ جهانی دوم اغاز می شود و با تسلیم شدن آلمان در جنگ به پایان می رسد . تمرکز اولیه فیلم بر روی خاطرات سرگرد Richard Winters است که او تلاش می کند تا از دو مرد محافظت کند ، سریال به صورت تصویری از زندگی واقعی است و شخصیت های داستان سرنوشتی درست شبیه زندگی واقعی پیدا می کنند و شخصیت های بیشماری می میرند یا مجروح می شوند. آنهایی که در بیمارستان به سر می بردند از بیمارستان فرار کرده و بعضی از انهایی که به خانه فرستاده شدند به همرزمانشان در صحنه ی نبرد می پیوندند. سربازان با کوله باری از تجربیات عاطفی و جسمی و روحی موضوع محوری داستان هستند.




--------------------------------------------------------------------------------




سریال انگلیسی خانه صدام ( House Of Saddam ) : محصول شبکه BBC با بازی شهره آغداشلو در نقش همسر صدام . در ۴ دی وی دی قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با زیرنویس فارسی . این سریال به گوشه و کنار زندگی صدام و روابط خانوادگی و سیاسی اش میپردازد . بیشترین دقت این مجموعه به روی نزدیکان صدام خصوصا اقوام درجه یک اوست .





--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی دکستر ( Dexter ) : در ۳ فصل ، هر فصل ۶ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . داستان این سریال در باره قاتلی خونسرد و حرفه ای به نام دکستر می باشد که همزمان هم در اداره پلیس مشغول به کار است و هم در زمان مقتضی به قتلهای زنجیرهای خود می پردازد . این قاتل خونسرد دارای ظاهر بسیار ارام و دوست داشتنی است به گونه ای که همه همکارانش او را بسیار دوست می دارند ولی این ظاهر دوست داشتنی پوششی برای پنهان کردن ان چیزی است که سالها در نهاد او وجود داشته و ان چیزی نیست جز اشتیاق به کشتن ولی نه کشتن هر کس بلکه کشتن کسانی که سزاوار مردن هستند . با گذشت زمان با شخصیت و منش و رفتار دکستر اشنا می شویم و با فلش بک هایی به دوران کودکی و نوجوانی او رجعت می کنیم و به علت رفتارهای نامتعارف او پی می بریم. در طول سریال داستانهای جنایی دیگری نیز اتفاق می افتد و از طرفی شاهد زور ازمایی دکستر با قاتلان و جانیان شهر میامی هستیم.
با توجه به اینکه داستان دکستر از روی رمان نوشته شده است شخصیت های داستان بسیار قوی و چند وجهی هستند. شخسیت دکستر فوق العاده است و تماشاگر را تا مرز همزادپنداری با خود می کشاند. طنز تلخی در سریال وجود دارد که بیشتر روی شخصیت دکستر و روابطش با خواهرش و دیگر همکارانش در اداره پلیس متمرکز است. دکستر بدون شک یکی از بهترین سریالهای در حال پخش است که شاید کمتر از عنصر تعلیق کاذب بهره برده و برتری خود را با ساختار فیلم نامه ای درست و شخصیت های جذاب به رخ کشیده است .



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی نخلهای پنهان ( Hidden Palms ) : مینی سریال نخلهای پنهان در ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت ۴۰۰۰ تومان . این سریال داستان چند جوان است که با خانواده خود به پالم اسپرینگ مسافرت میکنند . در طول این سفر اتفاقات دراماتیک و رومانتیک زیادی رخ میدهد که ببیننده را جذب میکند . در مجموع میتوان گفت مضمون این سریال عاشقانه است و روابط دوستانه و عاشقانه یک زوج جوان را به تصویر میکشد .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی علفهای هرز ( Weeds ) : سریالی زیبا در ژانر کمدی ، تبهکاری و درام با بازی مری لوییس پارکر و الیزابت پرکینز ، در ۴ فصل . فصل اول و دوم هر کدام ۳ دی وی دی و فصل سوم و چهارم هرکدام ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . خلاصه داستان : نانسی بعد از مرگ شوهرش شروع می کند به فروش نوعي علف (مواد مخدر) به همسایه هايش و به تدریج به کاشت آن در خانه میپردازد...



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی درست آنجا ( Over There ) : داستان اين سريال بر اساس جنگي است كه آمريكا در عراق آغاز كرده . صحنه هاي مبارزه بين اين دو كشور و سربازانشان صحنه هاي زيبايي را خلق مي كند . حس همدردي ، نجات هموطنان و گناه بخاطر كشتن انسان ها در سربازان آمريكايي كه خانه و زندگي خود را رها كرده و به عراق آمده اند از جلوه هاي زيباي اين سريال است. در ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت ۴۰۰۰ تومان .



--------------------------------------------------------------------------------






سریال آمریکایی تیکن ( taken ) : سریال زیبای Taken با ژانر درام اثریست به یاد ماندنی از کارگردان بنام جهان استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در 5 دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و تلویزیون و کامپیوتر با قیمت 5000 تومان .




--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی پوینت پلیسنت ( Point Pleasant ) : در ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیر خانگی و تلویزیون و کامپیوتر با قیمت ۴۰۰۰ تومان . خلاصه داستان : در سواحل Point Pleasant در نیو جرسی ، ساکنین ، دختری بیهوش را پیدا میکنند که به نظر میرسد آب او را به کناره ساحل آورده است . مداوا بر روی وی آغاز میشود و خوشبختانه این دختر (کریستینا) بهبود میابد . کریستینا مادر خود را نمیشناسد و قبلابا پدرش زندگی میکرده است . او علاقه ای به بازگشت نزد پدرش ندارد . از طرفی پزشک منطقه که از کریستینا در منزل شخصی خود و در کنار خانواده اش نگه داری میکند در معاینات به نشانه عجیبی که در چشم کریستینا مشاهده میشود پی میبرد . وی تا کنون چنین علامتی را در هیچ فردی مشاهده نکرده است ...



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی سوپرانوز ( Soprans ) : یک سریال جذاب و پرکشش، خصوصاً برای دوستداران سریال های ژانر جنایی . در ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت ۴۰۰۰ تومان . داستان سریال سوپرانوها در مورد یک خانواده ایتالیایی ساکن نیوجرسی امریکا هست که در کارهای خلاف دست دارند، یک خانواده مافیایی ایتالیایی با قوانین خاص خودشون. تونی سوپرانو به عنوان رئیس خانواده مافیایی سوپرانو (البته رئیس خیابانی) تعیین میشه و سریال وقایع بعد از این انتخاب رو نشون می ده، پدری عاطفی در مورد خانواده خودش ولی در بیرون از خانه یک جنایتکار به تمام معنا و در عین حال یک بیمار روانی، مادر خانواده (کارملا) همسری وفادار به خانواده، دختر خانواده درس خوان ولی ناموفق در روابط عاطفی و پسر خانواده ناموفق در درس و به شدت تحت سیطره پدر، و تعداد زیادی cousin، و مسائل مرتبط با اونها. (در جمع این خانواده بزرگ همه cousin هستند، حالا بی واسطه یا با یک یا دو واسطه!!!!)
سریال از دو جنبه متفاوت خانوادگی و جنایی تشکیل شده و تلاقی این دو جنبه متفاوت رو با هم در زندگی افراد این خانواده نشون می ده.




--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی لاس وگاس ( Las Vegas ) : زیباترین و پرطرفدارترین سریال تلویزیونی در آمریکا و سایر نقاط جهان با کیفیتی عالی و زیرنویس فارسی در دو فصل . فصل اول ۱۲ دی وی دی و فصل دوم ۶ دی وی دی قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . اِد دلاین ( جیمز کان ) ریاست هتل - کا زینوی مونته سیتو را در شهر لا س وگاس آمریکا بر عهده دارد . او به همراه دنی مک کوی ( جاش دوهامل ) بر تیم حفاظت و امنیت کا زینو نظارت دارند . اِد در جوانی در CIA فعالیت می کرده و همین مورد در موفقیت او در اداره هتل – کاز ینو نقش بسزایی داشته است . همسر او جیلیان دلاین به همراه دخترش دلیندا دلاین در لا س وگاس اقامت دارند . او بسیار به خانواده اش وابسته می باشد...




--------------------------------------------------------------------------------









سریال آمریکایی اسم من ارل ( My Name Is Earl ) : سریالی کمدی و بسیار خنده دار و محبوب فصل اول با زیرنویس فارسی در ۶ دی وی دی با فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . اين سريال داستان زندگي مردي را به تصوير مي كشد كه يك دزد بوده ولي بعد از برنده شدن در بخت ازمايي سعي مي كند ادم خوبي شود و همه اشتباهات گذشته خود را جبران كند.
در حقیقت داستان از اینجا شروع میشه که :
"ارل" زندگي سطح پاييني داره كه با خريد يك بليت لاتاري و برنده شدن اون به شانس بزرگي دست پيدا ميكنه ولي درست لحظه اي كه متوجه برنده شدنش ميشه و از فرط خوشحالي نميدونه چي كار بايد بكنه، ميپره وسط خيابون و با ماشين يك پيرزن تصادف شديدي ميكنه و راهي بيمارستان ميشه!!!
وقتي به هوش مياد متوجه ميشه كه بليتش در اين تصادف گم شده. وقتي به خيابون برميگرده هرچي ميگرده بليت رو پيدا نميكنه تا اينكه به طور كامل نااميد ميشه تا اينكه اتفاق بعدي رخ ميده : وقتي داره خيابونو تميز ميكنه باد بليت رو مياره و درست ميندازه جلوي پاش!!!!!!!!!
اين اتفاق حسابي "ارل" رو به هم ميريزه و تصميمش رو براي عوض كردن زندگيش محكم ميكنه. "ارل" مي فهمه كه تمام بدشانسيش به خاطر كارهاي بدي بوده كه در زندگي انجام داده و حالا ميخواد اونا رو جبران كنه و تمام بديهايي كه به مردم كرده رو تلافي كنه ....



--------------------------------------------------------------------------------



سریال آمریکایی پرندگان خارزار ( The Torn Birds ) : سریالی که هیچوقت فراموشش نخواهید کرد . در ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . این سریال زندگی کشیش جاه طلبی را به تصویر می کشد که در مراحلی از زندگی بر سر دوراهی انتخاب بین عشق و قدرت قرار می گیرد و گرچه عشق را تجربه می کند، ولی راه قدرت پیش می گیرد و تا آستانه پاپ شدن پیش می رود . خلاصه داستان : پدر بریکاسارت ،کشیش ما، داستان را با برگزاری مراسم عشای ربانی در خانه خانم کارسون، پیرزن ثروتمند، در گوشه ای از استرالیا شروع می کند و در همان مراسم است که بیننده متوجه نظر خاص خانم کارسون به پدر روحانی می شود. خانم کارسون عاشق پدر روحانی است و در موقعیتهای مختلف به جلب توجه او می کوشد؛ ولی پدر در مقابل این وسوسه زمینی مقاومت می کند.
داستان با ورود کلیری ها، خانواده برادر خانم کارسون، وارد مرحله جدیدی می شود. علاقه شدیدی بین پدر روحانی و مگی کلیری -دختربچه جذابی که برادرزاده خانم کارسون است بوجود می آید . مگی بزرگ و بزرگ تر می شود و عشق بین او و پدر روحانی همچنان جاریست.
حالا دیگر مگی زن جوانی شده است و عشق بین او و پدر روحانی، یعنی عشق ممنوعه. کشیش ها نباید ازدواج کنند، مگر اینکه از کشیش بودن دست بکشند؛ نخستین و سوسه...



--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی ترمیناتور یا نابودگر : ماجراهای سارا کانر

( Terminator : The Sarah Connor Chronicles )

سریال بسیار جذاب در ژانر اکشن هیجانی،داستان این سریال بعد از فیلم سینمایی ترمیناتور 2 اتفاق می افته،فصل اول سریال ۳ دی وی دی و فصل دوم در ۲ دی وی دی تا قسمت هشتم با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان .
یک سریال اکشن فوق العاده که پخش آن از سال 2008 در شبکه فکس شروع شده و هم اکنون فصل دوم آن در حال پخش است .
با اینکه به نظر می اومد داستان سارا کانر و پسرش به سر اومده ولی مثل اینکه چیزهای نگفته زیادی هنوز مونده. بعد از اینکه "تی 800" جون سارا و پسرشو نجات داد سارا و پسرش توی یه شهر کوچیک توی نیو مکزیکو زندگی می کنند ولی هنوز یه مامور اف بی ای به نام جیمز الیسون دونبالشون می گرده از طرفی بازم با مامورها یا بهتر بگیم رباتهایی از اینده مواجه می شند که قصد دارند اونا رو از سر راه بردارند . سارا و پسرش این بار تصمیم می گیرند به جای فرار کردن از تشکیل سیستم "اسکای نت " جلوگیری کنند آنها برای رسیدن به این هدف خودشون با کمک T800 به آینده سفر می کنند و سعی می کنند که فردی که مغز بوجود آورنده اسکای نت است رو نابود کنند و تا حدودی به این منظور خودشون می رسن ولی تا پایان متوحه می شنکه هنوز کاری انجام ندادند و باید دوباره شروع به تلاش برای نجات جهان بکنند ...



--------------------------------------------------------------------------------






سریال لهستانی دکالوگا یا ده فرمان ( Dekalog : Ten Commandments ) : سریالی زیبا بر اساس داستان ده فرمان موسی در ژانر دارم در ۳ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . این سریال رتبه ۹.۲ رو از ۱۰ رتبه سایت imdb کسب کرده .



--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی فرشتگان در آمریکا ( Angels In America ) : سریال درام فوق العاده با بازی آل پاچینو و مریل استریپ ،برنده 5 گلدن گلوب،در 6 قسمت و 352 دقیقه و در ۳ ی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و تلویزیون و کامپیوتر . با قیمت ۳۰۰۰ تومان .
این سریال بسیار زیبا بوده که توی این اون آل پاچینو نقش یک وکیل ایدزی ناجوانمرد رو بازی میکنه.
در یک کلام این مینی سریال رو که کلا 352 دقیقه بیشتر نیست و میشه حتی به عنوان یک فیلم سینمایی اون رو نگاه کرد رو به هیچ وجه از دست ندید !! بخصوص برای طرفداران بازی آل پاچینو .
فقط برای اینکه به زیبایی های این سریال پی ببرید کافیه بدونید که نمره این سریال در سایت IMDB.Com نمره عالی 8.3 است .



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی آلیاس ( Alias ) : یکی از پرطرفدارترین سریالهای موفق آمریکایی در ژانر درام و اکشن محصول ۲۰۰۶ در پنج فصل هر فصل شامل ۶ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و تلویزیون و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . SydneyBristow یکی از ماموران مخفی حرفه ای سازمان CIA است که در قسمتهای مختلف سریال با حوادث و ماجراهای در حین تحقیقات روبرو می شود و موضوع فیلم به این شکل تشکیل می شود.



--------------------------------------------------------------------------------



سریال آمریکایی کیل ایکسی ( Kyle Xy ) : سریال بسیار زیبا و پرطرفدار شبکه ABC در ژانر درام و معمایی در ۳ فصل . فصل اول ۴ دی وی دی فصل دوم ۸ دی وی دی و فصل سوم ۴ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر و تلویزیون با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . این سریال یکی از پرطرفدار ترین داستانهای اجتماعی آمریکا است و داستان پسری به اسم کیلی است که توانایی ذهنی خارق العاده ای داره و سعی می کنه بااستفاده از این توانایی ها به حد کمال هر چیزی برسد . فقط کافیه یک قسمت از این سریال رو ببینید تا این سوال برای شما پیش بیاد که Kyle XY کیه؟پس به شما پیشنهاد می کنم اگه وقت زیادی ندارید اصلا وسوسه نشید و این سریال رو نبینید!!!



--------------------------------------------------------------------------------



سریال آمریکایی ماورا الطبیعه ( Supernatural ) : این سریال ازشبکهcw آمریکا پخش میشود و ژانر آن ترسناک وهیجان انگیز است. مو ضوع سریال دو برادر هستند با نام های دین وسم که در کوچکی مادر خود را به نیرو های شیطانی قربانی دادن حالا که بزرگ شدن برادر کوچکتر سم زندگی آرامی رو داره ودین برادر بزرگتر به همراه پدرش با نیروهای شیطانی مبارزه می کنه با گم شدن پدر راه این دو برادر با هم گره می خورد وماجرا از این جا شروع می شود . این سریال دیدنی در سه فصل ، فصل اول ۸ دی وی دی و فصل دوم ۷ دی وی دی و فصل سوم ۶ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و تلویزیون و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان تقدیم به علاقه مندان این ژانر .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی خون واقعی ( True Blood ) : سریالی با موضوع خون آشامها در 6 دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر و تلویزیون با قیمت هر دی وی دی 1000 تومان . طرفداران و علاقه مندان به ژانر Vampire (خون آشام) ، مسلما از این سریال لذت خواهند برد . داستان در خصوص زندگی دختری بنام Sookie Stackhouse است که میتواند ذهن افراد را بخواند . در واقع داستان از زمانی وارد فاز اصلی میشود که بیل خون آشام وارد زندگی سوکی میشود .



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی پل پنهان ( Twin Peaks ) : داستان این مجموعه در شهر خیالی توئین پیکس در ایالت واشنگتن با آمدن چند مامور اف بی آی‌ برای بررسی قتلی که تازه در شهر اتفاق افتاده، آغاز می‌شود. مکان سریال در شهر خیالی Twin Peaks در شمالی ترین نقطه ایالت Washington میباشد. خط اصلی داستان در مورد یک مامور ویژه FBI به نام Dale Cooper( با بازی Kyle MacLachlan) و تحقیقات او در مورد قتل دختری زیبا و محبوب به نام Laura Palmer ( با بازی Sheryl Lee) می باشد که جسد بی جان او در کنار ساحل پیدا شده است ... این سریال زیبا در ۸ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت ۸۰۰۰ تومان موجود است .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی فرینج ( Fringe ) : این سریال توسط جی جی آبرامز تهیه کننده سریال مشهور لاست تهییه شده و در مورد دانشمند و محققی به نام والتر بیشاپ ( که به تلفیقی از انیشتن و فرانکشتاین معروفه ) و پسره نابغه اش پیتر بیشاپ و همینطور یک مامور ویژه اف بی آی به نام اولیویا دانم هستش خیلی ها این سریال رو به اکس فایلز و دارک انجلز تشبیه می کنن . تا کنون ۱۴ قسمت از این سریال پخش شده که این ۱۴ قسمت در ۵ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان موجود هست .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال انیمیشن آمریکایی خانواده سیمپسون ( The Simpsons ) : زیباترین و پرطرفدارترین انیمیشن جهان . در دو فصل . هر فصل ۵ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و تلویزیون و کامپیوتر با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . انیمیشن بسیار زیبا و کمدی خانواده سیمپسون ها که تا کنون با پخش بیش از 400 قسمت سریال تلویزیونی خود طی 20 سال گذشته به یکی از پرطرفدار ترین شخصیت های انیمیشن بامزه در امریکا و بسیاری از کشور های جهان مبدل گشته اند.



--------------------------------------------------------------------------------





سریال آمریکایی اتاق گمشده ( The Lost Room ) : سریال داستان یک افسر پلیس است که یک کلید اسرار آمیز پیدا می کند که به وسیله آن می توان با هر دری می توان به هر جای دنیا رفت ولی دختر خود را در یکی از این اتفاقات گم می کند . روند کلی این سریال به تلاش پدر برای پیدا کردن دخترش می پردازد . در ۳ دی وی دی با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیر و کامپیوتر با قیمت ۳۰۰۰ تومان .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال آمریکایی ۴۴۰۰ ( ۴۴۰۰ ) : داستان این سریال علمی تخیلی درام به این شکل شروع می شود که ما شاهد ناپدید شدن افرادی در زمانهای مختلف در کشورهای مختلف و با نژادهای مختلف هستیم .این افراد که تعدادشان 4400 نفر است در یک روز به خصوص دو باره و یکجا در یک نقطه از خاک امریکا ظاهر می شوند و در بین از انها دختر بچه ای که 80 سال پیش ناپدید شده بود تا سیاهپوستی که در دهه 50 غیب شده بود وجود دارند .این افراد که هیچ خاطره ای از انچه بر انها گذشته ندارند توسط مامورین به قرنطینه برده میشوند و بعد از مدتی آزاد میشوند و حالا از این به بعد شاهد مواجه این افراد با دنیایی جدید می شویم که هیچ تناسخی با ان ندارند . با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر در ۴ فصل ، فصل اول ۲ دی وی دی و فصل دوم و سوم و چهارم هرکدام ۳ دی وی دی با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان .




--------------------------------------------------------------------------------




سریال انگلیسی جمعیت فنآوری اطلاعات ( The IT Crowd ) : در ۳ فصل . فصل اول و دوم هرکدام ۲ دی وی دی و فصل سوم تا قسمت ۴ در ۲ دی وی دی . با زیرنویس فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و کامپیوتر و دی وی دی پلیر خانگی . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان . خلاصه داستان : " جنی " به عنوان مدیر بخش IT در شرکت Reynholm شروع به کار می کند در حالی که هیچ چیز در مورد کامپیوتر نمی داند ... . این سریال در چندین کشور از جمله بریتانیا و اسپانیا به عنوان بهترین سریال کمدی از نظر تماشاگران برگزیده شده است.



--------------------------------------------------------------------------------





.

سریال ایرانی دایی جان ناپلئون : دایی جان ناپلئون محصول سال ۱۳۵۵ نام یکی از ماندگارترین مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی است که قبل از انقلاب در ایران ساخته شد و از تلویزیون ملی پخش میشد . مجموعه تلویزیونی دائی‌جان ناپلئون بر اساس نوشته نویسنده و طنزپرداز بزرگ معاصر ایرانی ایرج پزشکزاد نوشته و توسط ناصر تقوایی کارگردانی و تولید شد . گفتنی است پس از انقلاب اسلامی سریال دائی‌جان ناپلئون جزو سریالهای ممنوعه تشخیص داده شد و پس از انقلاب هیچگاه ازتلویزیون پخش نگردید. این سریال طنز و دیدنی در ۴ دی وی دی به زبان فارسی و فرمت قابل پخش در تلویزیون و دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر موجود است . با قیمت هر دی وی دی ۱۰۰۰ تومان .

هیچ نظری موجود نیست: